Hanya Allah Tahu

Hanya Allah Tahu

Khamis, 24 Oktober 2013

- Simfoni Ekspresi Mahasiswa -

Alhamdulillah...finally, hajat aku untuk berjumpa dengan dua orang penyanyi nasyid kegemaran aku tercapai hehehe..tak sia-sia aku datang program malam ni..- Simfoni Ekspresi Mahasiswa-
walaupun sebenarnya, keputusan aku tuk datang sangat last minit..tapi aku happy..well mula-mula niat setakat datang tuk tgk dia orang perform..last-last kawan-kawan ajak amik pic dgn fitri haris..wah..memang "buah tangan" yang sangat berharga...
Apapun program malam ni, memang happy, dengan performance fitri haris, hafiz hamidun & said adam yang sememangnya best, pengisian program pun best..ketiga-tiga dorang memang sempoi la..selamba je..
Ni la tiga orang artis nasyid yang wat persembahan tadi..(Simfoni Ekspresi Mahasiswa)..Hafiz hamidun, Fitri Haris & Saif Adam..from london ok!! dia kat sini untuk program jelajah promosikan album dia..seriusly, suara dia mmg best!!! rugi kawan-kawan yang tak mau join aku malam tu..ahahah..

Ni dia Mr Fitri Haris...seriusly orangnya sangat humble and sempoi je...InsyaAllah dia akan continue study peringkat PhD..fulamak...gud luck!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Just Say something...