Hanya Allah Tahu

Hanya Allah Tahu

Rabu, 30 September 2015

Internship? dah tak de da...

Alhamdulillah...25 September 2015, aku kini melangkah setapak lagi untuk menuju ke #hari jubah...

Praktikal dah selesai...2 bulan aku berulang alik and berlegar-legar kat dalam ofis BPK nie...dan 25 ari bulan ari tu merupakan hari terakhir aku kat sana...lepas ni takkan ada lagi aku dengar celoteh akak and abang yang kat ofis tu..aarrgghh..rinduuu...

Hari terakhir aku kat situ, kak April asyik cakap "untunglah ada orang last day ari ni"..aku hanya mampu senyum...but, in fact...i feel sad, ye lah..dah mula adapt dengan dorng semua...hish bakal dirindu ni...

Masa aku kemas-kemas meja yang aku duduk tu..aku rasa sebak..tengok telefon tu, buat aku teringat, masa mula-mula dulu, aku bukan main takut lagi mau menjawab calling. hahaha..ye lah..takut tersalah cakap ka...but now, bunyi fon ni dah takde dah...

Hah teringat pula..hari pertama intern ni ja..kena jalan kaki..sampaikan kena marah...penangan sebab tak reti mo menghafal jalan..tengok..kan da kena jalan kaki..fuh..mencabar juga la kisah berpraktikal aku ni kalau mau dijadikan bahan cerita..kuang..kuang..kuang..mencabar + lucu..

Ni belum lagi termasuk cerita seram...hahaha..tak pasal-pasal terjumpa dengan "kawan" yang tinggal kat muzium..haishhh..habis bergetar satu badan..Nasib tak demam..huhuhu..
hhmm..seriusly, going to miss all of them..In shaa Allah jumpa time konvo nanti!! hehehehe...

lupa pula..tq suma sebab sudi buat majlis perpisahan untuk kami budak intern yang skema hahaha..
Pesanan Kak April,,Jangan Skema-skema kalau sudah kerja nanti ya..hehehe

Mals mau tulis panjang-panjang...share pic ja la..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Just Say something...