Hanya Allah Tahu

Hanya Allah Tahu

Khamis, 26 Disember 2013

Bingkisan Buat Sahabat


Khas daripada seorang sahabat kepada sahabat...



Mereka yang bergelar sahabat
Meniupkan kata-kata semangat 
Di kala aku lemah tak berdaya



Mereka yang bergelar sahabat
Memperlahankan langkah
Tatkala aku ketinggalan di belakang
Agar aku tidak merasa bersendirian



Mereka yang bergelar sahabat
Menghulurkan tangan
Menyambut aku
Tatkala aku tersadung
Agar aku dapat beriringan dengan mereka



Mereka yang bergelar sahabat
Membisikkan kata teguran
Tatkala aku tersalah arah
Agar aku tidak terjatuh ke lembah hina



Mulianya hatimu sahabat..



# Sedondon kita berjalan,
  Selari kita berlari,
   Sejauh manapun jarak tercipta
   Kau sentiasa dalam ingatan..



   TERIMA KASIH SAHABAT..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Just Say something...